Start för ny vuxengrupp på måndagar 21.00-22.00.

2023-02-07 i Allmänt

Vi tänker oss gruppen för dig som ridit förut, så kallad "återvändare", kanske att det var ett antal år sedan och det här kan vara ett tillfälle att komma igång.

Du bör kunna rida i alla gångarter, trav och galopp, kanske provat framdelsvändning/skänkelvikning, (hoppat ngt litet). Ca Grupp 1 (eller 2) enligt vår Utbildningsplan, https://upplandsbroryttarforening.se/ridskola/utbildningplan Vi förstår att det kan vara svårt att veta innan ni varit här och ni får prova några gånger innan ni bokar upp er för resten av våren. Det skulle kunna bli så att vi känner att någon av er ska rida i mer avancerad grupp eller tvärtom att det blir för svårt i den här gruppen.

Start: vecka 8 måndag den 20/2 till och med v. 25 (ej ridning Annandag Påsk och 1 maj)

Max antal i gruppen = 9.

Pris: 409:- / lektion x 16 ggr = 6544:- samt medlemsavgift i Upplands-Bro Ryttarförening 350:- Avgiften faktureras i betalningsperioder https://upplandsbroryttarforening.se/ridskola/ridperioder

Ridlärare: Tina Olsson

Vi ser fram emot att välkomna er till en rolig vår med ridning.

Anmäl intresse snarast, lite ”först till kvarn”. Frågor och funderingar till elisabet@ubrf.se eller ring 0858246635 på telefontiden måndag + torsdag 11.30-12.30.

Välkomna!

Adress

Upplands-Bro Ryttarförening Husbyvägen 1 A 19791 Bro

Kontakt

Tel: 08 582 466 35 Måndag och Torsdag 11.30–12.30 E-post: ridskolan@ubrf.se Lektionsavbokningar https://www.minridskola.se/

Drivs med KlubbenOnline

Våra sponsorer och partners - Tack för ert engagemang!

Huvudsponsor

Partner och klubbshop