Spök-kväll

2023-10-17 i Allmänt, USEK

Lördagen den 28:e oktober klockan 17–22 kommer vi i USEK ha en spök-kväll för alla över 9 år. Vi kommer ha en massa roliga lekar, berätta spökhistorier och såklart spökrundor i ridhuset! Man får gärna ha på sig en halloween-utklädnad och den med bäst utklädnad kommer att få ett pris.

Vi bjuder på pizza där man får välja mellan Margarita, Vesuvio eller Hawaii och skriva på lappen där ni anmäler er. Vi bjuder även på dricka och snacks. Vi varnar om att det kommer bli läskigt så kom på egen risk 😂 Hoppas vi ses och att ni är lika taggade som oss, välkomna!

Datum: 28 oktober
Tid: 17:00 - 22:00
Kostnad: 60kr
Åldersgräns: 9 år
Maxgräns: 25 stycken
Samling: Cafét
Anmäl dig på lappen som sitter på anslagstavlan i gamla entrén och glöm inte att skriva upp pizza val och allergier!

Adress

Upplands-Bro Ryttarförening Husbyvägen 1 A 19791 Bro

Kontakt

Tel: 08 582 466 35 Måndag och Torsdag 11.30–12.30 E-post: ridskolan@ubrf.se Lektionsavbokningar https://www.minridskola.se/

Drivs med KlubbenOnline

Logga in

Våra sponsorer och partners - Tack för ert engagemang!

Huvudsponsor

Partner och klubbshop